DarkTree Interior::ChessBoard Version: 2.00 Modified: 10/30/2002 Author: Jane Lin // This darktree generates a nice marble chessboard texture. Make // sure to rotate it to allign with your object. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 6 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Venation Color { DarkData: 5, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.315 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 2 Vein_Width : 0.41 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 9 | Color Veins : Link_To 2 | Color } Noise 2 : Ether Color { DarkData: 6, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.58 Contrast : 0.78 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 13 | Color High : Link_To 0 | White 2 } Deform 3 : Turbulence Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 12 | Color } Noise 4 : Fractal_1 Color { DarkData: 6, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.775 Contrast : 0.6 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 0 | White 1 High : Link_To 0 | White } Noise 5 : Fractal Percent { DarkData: 4, -2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.64 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.67 Contrast : 0.6 Input_Seed : 3 Percent: Low : 0 High : 1 } Control 6 : Shuffle_Translate Color { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 X_Amount : 1 Y_Amount : 1 Z_Amount : 1 Color: Background : Link_To 14 | Color } Control 7 : Shuffle_Translate Color { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 X_Amount : 1 Y_Amount : 1 Z_Amount : 1 Color: Background : Link_To 10 | Color } Shader 8 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.585 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.46 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 18 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 0 | Luminosity Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 19 | Bump Alpha : 1 } Noise 9 : Fractal Color { DarkData: 6, -2, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.77 Contrast : 0.645 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 0 | White 1 High : Link_To 0 | White } Process 10 : Composite Color { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 5 | Percent Invert : FALSE Color: Color_A : Link_To 11 | Color Color_B : Link_To 3 | Color } Deform 11 : Warp Color { DarkData: 4, -1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.745 Distortion : 0.655 Scale_Factor : 1 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 1 | Color } Noise 12 : Plasma Color { DarkData: 5, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.175 Blend_Function : 0 Brightness : 0.855 Contrast : 0.95 Input_Seed : 20 Color: Low : Link_To 0 | Black High : Link_To 4 | Color } Noise 13 : Rough Color { DarkData: 7, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.185 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.655 Contrast : 0.8 Input_Seed : 12 Color: Low : Link_To 0 | Black High : Link_To 0 | White 2 } Deform 14 : Warp Color { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 3.07692, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 3.07692, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 3.07692, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.745 Distortion : 0.655 Scale_Factor : 1 Input_Seed : 3 Color: Background : Link_To 15 | Color } Natural 15 : Venation Color { DarkData: 4, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.315 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 2 Vein_Width : 0.41 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 3 Color: Background : Link_To 0 | Black 1 Veins : Link_To 16 | Color } Noise 16 : Ether Color { DarkData: 5, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.58 Contrast : 0.78 Input_Seed : 3 Color: Low : Link_To 17 | Color High : Link_To 0 | Black 2 } Noise 17 : Rough Color { DarkData: 6, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.185 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.655 Contrast : 0.8 Input_Seed : 14 Color: Low : Link_To 0 | White High : Link_To 0 | Black 1 } Pattern 18 : Checkerboard Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Row_Shift : 0 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Color: Color_A : Link_To 7 | Color Color_B : Link_To 6 | Color } Pattern 19 : Checkerboard Bump { DarkData: 1, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Row_Shift : 0 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Bump: Bump_A : 0 Bump_B : 0 Bevel_Width_A : Link_To 21 | Percent Bevel_Profile_A : Link_To 23 | Percent Bevel_Width_B : Link_To 21 | Percent Bevel_Profile_B : Link_To 23 | Percent Bump_Scale : 0.1 } Generator 20 : Round Function { DarkData: 3, 2, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Process 21 : Composite Percent { DarkData: 2, 3, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Bevel Width Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0 Percent_B : 0.3 } Generator 22 : S_Curve Function { DarkData: 3, 3, 200 Common: Input : 0 Frequency : 2 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Process 23 : Composite Percent { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Bevel Round Invert : FALSE Percent: Percent_A : Link_To 22 | Percent Percent_B : Link_To 20 | Percent } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Black Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Black 1 Tweak : 31, 14, 18 Tweak : IF_COLOR Tweak : Black 2 Tweak : 66, 52, 36 Tweak : IF_COLOR Tweak : White Tweak : 252, 248, 249 Tweak : IF_COLOR Tweak : White 1 Tweak : 224, 218, 221 Tweak : IF_COLOR Tweak : White 2 Tweak : 237, 230, 222 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : 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