DarkTree Citrus Rind Version: 2.00 Modified: 05/20/2001 Author: Jane Lin // A surface for citrus rinds like lemons, limes, oranges, etc. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Shader 1 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.535 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.315 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 239, 239, 252 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 3 | Bump Alpha : 1 } Natural 2 : Lumps Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 5, 0 Common: Lump_Size : 0.03 Density : 1 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Sampling_Options : NONE Color: Background : Link_To 6 | Color Lumps : Link_To 0 | Spots } Natural 3 : Clouds Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : Link_To 7 | Percent Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 6 Puff_Size : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Bump: Background : Link_To 4 | Bump Puff : 1 Bump_Scale : 0.25 } Natural 4 : Lumps Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 3.33333, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 3.33333, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 3.33333, 0 Common: Lump_Size : 0.025 Density : Link_To 0 | Dimple Density Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Sampling_Options : NONE Bump: Background : 0 Lumps : 1 Bump_Scale : -0.15 Bevel_Profile : Link_To 5 | Percent } Generator 5 : Bell Function { DarkData: 3, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Skew : 0.5 } Noise 6 : Fractal_1 Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.2, 0 Common: Roughness : 0.68 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.86 Contrast : 0.67 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 0 | Rind 1 High : Link_To 0 | Rind 2 } Process 7 : Composite Percent { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Roughness Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0.3 Percent_B : 0.6 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Rind 1 Tweak : 173, 179, 102 Tweak : IF_COLOR Tweak : Rind 2 Tweak : 248, 194, 33 Tweak : IF_COLOR Tweak : Spots Tweak : 226, 206, 20 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Roughness Tweak : 0.6 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Dimple Density Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.14 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.355 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 72 }