DarkTree Abstract::Swirl Version: 2.00 Modified: 05/15/2003 Author: Alain Bertrand // Abstract::Swirl Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Deform 1 : Radial_Twist Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Scale_Factor : Link_To 8 | Bump Distortion : 0.5 Color: Background : Link_To 2 | Color } Pattern 2 : Rising_Sun Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Rays : 10 Blend_Function : 0 Sun_Size : Link_To 0 | Center Size Ray_Size : Link_To 4 | Percent Color: Sun : Link_To 0 | Center Color Ray : Link_To 3 | Color Background : 0, 0, 0 } Pattern 3 : Scales Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.707107, 0.707107, 0, 0 Trans_1 : -0.707107, 0.707107, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Sharpness : 0.02 Edge_Width : 0.1 Overlap : 0.2 Tilt : 0 Blend_Function : 0 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Color: Scale : Link_To 5 | Color Edge : 200, 200, 200 } Generator 4 : Sine_Wave Function { DarkData: 4, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.3 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Control 5 : Randomizer Color { DarkData: 5, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.707107, -0.707107, 0, 0 Trans_1 : 0.707107, 0.707107, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Hue_Minimum : Link_To 0 | Hue Min Hue_Maximum : Link_To 0 | Hue Max Saturation_Minimum : 0.3 Saturation_Maximum : 1 Value_Minimum : 0.4 Value_Maximum : 1 } Natural 6 : Lumps Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lump_Size : 0.5 Density : Link_To 0 | Swirl Density Blend_Function : Link_To 7 | Percent Input_Seed : Link_To 0 | Seed Sampling_Options : RECENTER Color: Background : Link_To 0 | Background Lumps : Link_To 1 | Color } Generator 7 : Square_Wave Function { DarkData: 3, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Rising_Edge : 0.5 } Process 8 : Composite Bump { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.25, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.25, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Swirl Invert : FALSE Bump: Bump_A : 0 Bump_B : 4 } Shader 9 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.62 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 6 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 0 | Luminosity Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : 0 Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Background Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Center Color Tweak : 0, 127, 255 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Center Size Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Swirl Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Swirl Density Tweak : 0.1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Hue Min Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Hue Max Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.15 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Luminosity Tweak : 1 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 3 }